Då var det då till slut the Day...

2010-06-19 @ 11:25:49
... och den stackars Prinsessan får äntligen komma till altaret!

Det var på tiden tycker jag...

Jag som aldrig tittar på tvn tänker faktiskt bänka mig framför tvn, fotboll or no fotboll och titta på alla kungligheter i vackra kläder...

Idag är det grått... väldigt grått! Precis som i mitt sinne...

Igår gick jag ut för att köpa kläder TILL mig själv... då jag verkligen inte har något att ta på mig. Hade med mig småtjejerna...

Handlade jag då något till mig själv? Nej... men däremot en hel del till barnen. Jag brukar aldrig handla på Stadium förutom då jag ska ha något plagg till gympan eller skor till barnen. Igår skulle jag titta efter skor till lill Fan och vi började titta runt på kläderna. Det var ju REA!

Vi gick därifrån med en välfylld kasse... något till varje barn. Dit ska jag definitivt tillbaka igen!

Lill Fan var inte hemma... så vi hade det lugnt och skönt när vi gick runt i affärerna... han var med sin tränare i simhallen. Underbara kille som tar med sig lill Fan på olika saker varje vecka!

Efter vi varit på Stadium gick vi in på Indiska... och som vanligt är det samma sak varje gång... I die and go to heaven!
Men vi handlade inte något...

I morgon kanske jag tar mig en sväng ensam...

På måndag ska jag på föreläsning och businessmöte i Alingsås... ska bli spännande!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0