Glass i stora lass

2010-06-06 @ 20:14:46
Prinsen kom och hämtade mig på jobbet idag... sen åkte vi och åt varsin mjukglass på ett mycket populärt glasscafe i Sävedalen.

Det var den största mjukglass jag någonsin serverats i hela mitt liv... Prinsen beställde först och han fick en normalstor glass. Jag beställde en precis likadan som honom fast av ett annat biträde. Min var minst 20 cm hög... jag bara stod och gapade! Tänkte först att hon hört fel och att jag skulle få betala ett mycket högre pris än Prinsen. Men nej det var samma pris...

Även Prinsen gjorde stora ögon då jag kom ut och satte mig vid bordet på uteserveringen. Jag åt en massa och sen fick jag dela med mig till Prinsen av den... annars hade det aldrig gått!

Det blåste iskallt där på uteserveringen så vi skyndade oss att äta upp och rusa tillbaka till värmen i bilen. Sen begav vi oss iväg till affären för att handla lite. När vi kom hem gjorde jag laxpasta efter Prinsens önskan och så bakade jag en kaka med nötter och frukt i... gjord på "Hermansmeten" jag fick av grannen!

Den var god! Få se om vi överlever natten... :)

Är jättetrött... väntar bara på att få gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 19:08:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0