Hur betalar ni när ni handlar på nätet?

2010-06-14 @ 12:16:54

Jag vill vara säker på att allt går rätt till om jag ska handla på nätet, det är så många som blir lurade.

Hur betalar ni när ni handlar på nätet?

Jag har inte handlat så värst mycket över nätet, men när jag gjorde det så använde jag Payson,
som har ett jättebra system. De har även en garanti som innebär att säljaren inte får pengarna för varan... förrän varan nått köparen. Ingen blir lurad!

Här kan du läsa mer om Payson för privatpersoner

Payson samarbetar med VISA, MASTERCARD och internetbanker... här kan du läsa mer om Payson kortbetalning

Många e-butiker är anslutna till Payson och då går det lätt och säkert att göra betalningar, har man dessutom innestående pengar på sitt konto så kan man betala bara genom ett knapptryck.

Om du har en e-butik så kan du öppna ett företagskonto hos Payson och ge dina kunder flera enkla och säkra sätt att betala.

Här kan du läsa mer om Payson för företag


Payson bygger på 3 enkla principer

- Att kunna göra snabba och säkra betalningar på nätet

- Att varken köpare eller säljare ska behöva lämna ut känslig information, som tex kontonummer till varandra.

- Att låta sina kunder göra garanterat säkra köp genom att reservera köpesumman tills dess att båda parter är nöjda.



Över en miljon svenskar använder idag Payson, prova du också...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0