Idag svävar jag på små lätta moln!

2010-06-14 @ 13:13:49
Känner mig fnittrig och glad! Tänk att så lite kan göra så mycket...

Imorse fick jag ett trevligt mail angående en lokal som jag var intresserad av att hyra då och då. Jag har tittat på en massa annonser om lokaler och detta var den trevligaste med bäst läge. Till och med färgerna och inredningen stämde med vad jag ville ha... det matchar my stuff så att säga!

Dessutom var den billig att hyra och kvinnan skrev att om jag ville hyra den regelbundet (vilket jag ska göra) så kunde de tänka sig att gå ner i pris ytterligare. Perfekt!
Det fanns även pentry och toalett i anslutning till lokalen, den låg i marknivå... på en ganska så central plats, dit det är lätt att ta sig!

En annan bra sak är att den utrustning jag behöver införskaffa också fanns där och ingår i uthyrningspriset, vilket betyder att jag inte behöver stressa att införskaffa dessa saker.

Jag ska göra ett besök hos dem snart och prata lite mer.

Ibland är livet härligt!

Kommentarer
Postat av: Dottir

Så bra! låter ju super.. jag saknar dig.

2010-06-18 @ 09:56:18

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0