Inte en endaste liten...

2010-06-11 @ 21:55:00
... solstråle idag! Det har regnat praktiskt taget hela dagen.

Jobbade lång dag idag... sov dåligt inatt och var jättetrött vid 5 när jag skulle upp. Dagen gick långsamt...

Fick mitt schema för sommaren idag... pust och stön... en av veckorna var en riktig helvetes vecka. Det var 6 dagar i rad och alla var 9 timmarspass... det blir alltså en vecka då jag tillbringar 72 timmar hemifrån!

Stackars barn...

Prinsen var här och hämade lill Fan förut... de skulle ha mys och filmkväll hemma hos honom idag. Lill Fan blir överlycklig varje gång han får åka med storebror hem.

Imorgon ska lille Bror ut på äventyr med storasyster Värstinnan... om hon inte glömt vad hon lovat vill säga! :/

Nu är jag trött... så nu blir det fredagsmyyyys!

Kommentarer
Postat av: only me

barnen överlver nog... men du då?? hoppas verkligen att du orkar...

gulliga storasyskonen e då =)



kram

2010-06-11 @ 22:12:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0