Lill Fan och jag...

2010-06-07 @ 10:29:47

...var  ute och jagade i morse!

Men intet villebråd fanns att hitta...

Vi jagade skor... ungen helt enkelt äter skor. Jag har köpt 4 par skor till honom på mindre än 8 veckor. Stora hål...

I morse ville jag helt enkelt inte släppa iväg honom till skolan, för han kan ju inte gå med trasiga skor! När jag jobbar så varken ser eller hör jag saker som pågår i hemmet... eftersom jag inte är där då. Ingen i hushållet behagar säga något till mig att tex lill Fans skor har stora hål och det är ju inte så att jag står och inspekterar allas skor varje morgon.

Ica var den enda affär som hade öppet... bra tänkte jag... på Ica har de alltid skor till barnen, för det brukar de alltid ha när vi inte ska ha några skor. Vi brukar ju inte köpa skor på ica utan i skoaffären!

Vi rusade in på ica... och naturligtvis... bara för att vi är i desperat behov av ett par skor så finns det inte ett endaste par i lill Fans storlek... det fanns knappt några pojkskor alls.

Så ungen fick helt enkelt promenera iväg till skolan i sina gamla (nya) skor!

Och mamman får uppsöka en riktig skoaffär lite senare idag...


Kommentarer
Postat av: Nina/habibty

Hej, tack för tips på bloggmallar! Ska kolla in det. Hoppas du hittar skor till lill fan. Kram!!

2010-06-08 @ 06:33:31
Postat av: Soulsister

Oj vad jag känner igen mig. Skrattar, vi fick panikköpa nya skor till lilleman förra månaden när hans också nya gympadojor såg ut som en trashög. HUR lyckas de?!!!



Kram

2010-06-08 @ 07:56:55
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Ingela

Här har jag också en liten som sliter upp skor...

Måste inhandla nya snart!



Kram!!

2010-06-08 @ 11:12:32
URL: http://trebarnslandet.se

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0