När ska jag bli av...

2010-06-01 @ 09:00:02
... med min förkylning! Har fortfarande ont i halsen och är snuvig... men det har ju gått ett tag sen jag hade feber och mådde så dåligt. Det vill liksom inte släppa taget om mig...

Idag har jag en sån där lång dag på jobbet... men jag jobbar kväll så det är ändå ganska lugnt! Det blir tid att läsa bloggar... och det är ingen chef som blir sur för det.

Idag eller rättare sagt alldeles strax ska jag kontakta vissa myndigheter angående mitt företag... för att klara ut ett par saker och se om det är någon ide att sätta igång över huvudtaget.

Usch idag känner jag mig riktigt deppig!

Kommentarer
Postat av: vilsen

Skickar varmaste kramar, och hoppas Du blir frisk snart,

2010-06-01 @ 09:07:38
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0