Så där nu tar vi nya...

2010-06-05 @ 13:04:29
... andetag!

Nu har jag kommit över "SKIT" inlägget... eftersom jag är en överlevande människa så ger jag inte upp, man kommer alltid på en annan lösning bara man ger sig tid.
Problemet är kanske inte riktigt löst ännu, men det ordnar sig säkert!

Lille Bror fyllde ju år igår... efter jobbet fick jag snabba mig hem till köpcentret för att hitta en liten present till honom... vilket inte är så lätt när man knappt har någon budget att röra sig med. Jag köpte ett par shorts och ett linne till honom, vilket var en nödvändighet då han knappt har några sommarkläder. Så där blev det liksom två flugor i en smäll... present och nödvändighet!

    

Sen köpte jag även ett litet paket duplo till honom... han älskar de där små gubbarna och deras fordon. Igår blev det en brandman med bil och lite eldsaker.

Fick också som hastigast kasta ihop en födelsedagstårta! Det får bli en lite finare och godare tårta när vi bjuder släkten på kalas... då kanske han kan få en present till också! Men det får vänta tills skattkistan fyllts på...

Fast mina barn är sådana barn som blir glada för allt... om jag så slår in en jordnöt eller en currysås från Mc Donalds ( nu är det nog en av de stora tjejerna som skrattar lite extra) i ett paket. De är underbara! Mina barn alltså!

Igår fick jag en god nyhet... bästa kompisen och hennes barn kommer på besök om mindre än två veckor och de stannar i flera dagar! Mysigt!

Idag tänkte jag att jag skulle greja i köket... kanske till och med "äntligen" måla om kökssoffan!


Kommentarer
Postat av: värstinnan

HAHAHAH... hur visste du det då? HAHAHAHAH preeecis;)

2010-06-07 @ 19:49:13

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0