Street Cars Fest Tour

2010-06-12 @ 20:18:16
Imorgon ska lill Fan och Prinsen på årets tionde BILTRÄFFSTREET CARS FEST TOUR 2010




På träffen kan man se alla möjliga olika snygga åk originalare, custombilar, roddar, muskelbilar, gatbilar och sportbilar. Man kan också vara med i utställningen med sin egen bil och få den bedömd. Det är gratis att bara komma dit och vara med, vill man vara med på själva utställningen får man dock betala 80 kronor i anmälningsavgift.

Killarna var där förra året också...

Vill du också gå så sker det hela mellan klockan 12:00 och 16:00 imorgon i Sisjön vid Mekonomenbutiken.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej !!!

iNTE BARA MAN OCH SON àLSKAR LÄCKRA BILAR, UTAN DET GÖR ÄVEN UNDERTECKNAD !!

HADE GÄRNA GÅTT OM JAG BOTT NÄRMARE !!

Jag älskar att äta god mat , så gäster eller inte gäster jag äter ändå !!

Visst, de kanske inte är korrekta eller ens ärliga, vad vet jag, men vem bryr sig , livet och människor ska man ta med en klackspark, annars blir man bara ständigt besviken !!

Ha det bra,

kram,

Monica

2010-06-12 @ 20:46:47
URL: http://foodandinteriors.blogspot.com
Postat av: Cubix

synd man bor så långt ifrån allt kul, vilket fototillfälle det hade varit, om inte annat (är inte så bilintresserad, mer intresserad av 2hjulade fordon) :)

2010-06-14 @ 09:52:49
URL: http://cubix.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0