Bakvänd dag...

2010-05-31 @ 14:37:31
Idag trodde jag på fullt allvar att jag började att jobba klockan halv 9... hade till och med ställt klockan och kollat bussen efter den tiden...

När jag är nästan framme vid jobbet ringer min chef och undrar var jag är någonstans... snart framme svarar jag... varför ringer du?

Hallå du började halv 8...

Tankarna börjar snurra i huvudet på mig... jo men visst var det halv 8 jag skulle ha börjat och så jobba endast 5 timmar! Jag fick lite nya tider och så la vi på...

Hur kunde jag få till det så fel i mitt lilla huvud?

Sen kom nästa bakslag... väl framme vid jobbet så upptäcker jag att jag inte har tagit min vanliga väska med mig... det betydde att jag varken hade kortnyckeln för att komma in i huset eller nyckeln för att komma in i mitt skåp med mig. Jäklar!

Fick stå därute och vänta... hade tur för högsta chefen kom och skulle in precis... följde med henne in i garaget och kom på så sätt in i byggnaden.

Fick låna ett headseat av min chef så att jag kunde komma igång och jobba! Det blev bara 4 timmars arbetsdag idag... ganska skönt!

Nu ska jag iväg på utvecklingssamtal... får hoppas att det är rätt unge, rätt tid och rätt skola nu då!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0