Någon som har laseropererat sina ögon?

2010-05-26 @ 12:39:21
Både Prinsen och jag är närsynta...

Vi pratar ofta om att man skulle ta och göra en sån där laseroperation för att slippa glasögon och linser. Prinsen ofta eftersom han är ung och inte tycker om att ha glasögon på sig... dessutom blir han alltid så irriterad i ögonen när han använder linser.

Jag har börjat att använda mina glasögon mindre... för det känns som att jag har börjat se lite bättre. Det var jättelängesen jag hade linser...

Att jag har börjat "att se bättre" har väl med åldern att göra och snarare så är det väl så att  min syn går från andra hållet nu... är det inte så att när man blir äldre och behöver läsglasögon så blir man långsynt? Så det är väl därför det jämnar ut sig på mig.

Hittade i alla fall det här stället... jag ska visa annonsen för Prinsen. Man får 3000 kronor i rabatt just nu om man gör ett ingrepp.


    
 

Men jag är lite skeptisk... tänk om det misslyckas!

Är det någon som har provat på detta? Skulle vara kul att höra vad ni tyckte isåfall och om ni är nöjda kunder?

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0