Two down...

2010-05-31 @ 20:50:58
and 2 to go!

Lille Bror och lill Prinsessan sussar sött i sina sängar... lill Fan och Prinsessan är fortfarande ute. De spelar fotboll!

Det går trögt... huvudet känns tungt! Har så mycket jag skulle behöva göra...

Men det är något som säger:STOPP! OCH NEJ!

Jag tror det är pengabristen som gör sig påmind... den här månaden fick jag ju ingen direkt lön då jag bara arbetade 16 timmar förra månaden. Och eventuell a-kassa lär jag få vänta på... de ska ju gå igenom alla mina papper och intyg igen innan de beslutar om min a-kassa. Det är konstigt tycker jag då jag fortfarande har en tredjedel kvar av dem... varför inte bara köra på?!

Med pengar i fickan kan man förbereda och planera...utan pengar blir det genast svårare. Finns en del böcker jag behöver köpa... utan dem blir det svårt att slutföra examensarbetet.

Idag har jag mailat med en fotograf i Usa vars bilder jag tycker mycket om. Behöver ha ett gäng bilder till hemsidan... som anknyter lite till sidans innehåll. Få se vad detta leder till...

Försöker man inte så får man ju aldrig veta!

Nu ska jag gå och mata Herman...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0