Höstpromenad

2010-09-28 @ 12:26:24
Igår var jag och småbarnen ute på en härlig höstpromenad...

Det var solsken och jättefint men det blåste ganska så mycket. Vi gick nästan runt hela orten. Plus att vi stannade ett tag hos min kompis och fikade.
Det var en dunderfika med äpplepaj och vaniljsås... smaskens tyckte alla!

På hemvägen slank vi in på ICA där vi skulle köpa bröd och lite annat... jag blev förvirrad eller kanske förtrollad när vi kom in där och köpte istället för det vi skulle köpa mjuka tjocka goa tröjor till de små... rikigt mysiga hösttröjor!


Vackra flugsvampar...


Lille Bror kastar småstenar i vattnet... han hittade även en kapsyl
som åkte i innan jag hann reagera...


Vackra nypon som kan bli till nyponsoppa eller varför inte nyponkompott
med lite sting... om man blandar med färsk chili...


Mamma jag ser inget... solen skiner mig rätt i ögonen!


Enligt skolbarnen så kan man ibland få se bävrar här... ???


Den här tunneln gillar vi inte... Prinsessan bävar för nästa skolår då hon ska
igenom här två ggr om dagen!


Men... vi ser ljuuuuuuuuuuset! Och på andra sidan väntade äppelkaka och vaniljsås!


Nu ska vi ner till tvättstugan och stoppa in tvätt... sen ska vi ut i solen och leka!

Kommentarer
Postat av: only me

vad roligt att du har börjat blogga lite igen =)

2010-09-28 @ 22:28:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0