Konstigt...

2010-09-08 @ 19:26:16
Fastän jag inte har varit här och skrivit något regelbundet på evigheter så har inte läsarantalet minskat något... det håller sig ungefär på samma nivå.

Då kan man kanske kalla det för att jag har trogna läsare... och det tackar och bugar jag för!

Sitter på jobbet... vi är en personal kort men man hinner ändå att slappa lite mellan samtalen. Passar därför på att skriva lite!

Har funderat lite på att skriva ett litet sammadrag utav sommaren... eftersom jag inte har varit så aktiv kanske det skulle vara på sin plats. Det har visserligen inte hänt så mycket... bara jobb och inget kul alls.

Ungarna har varit gatubarn hela sommaren... den slappa barnvakten har låtit lille Bror vara ute med sina stora syskon vilket jag tycker att han är alldeles för liten för... om man då inte hänger med näsan ut genom fönstret så gott som hela tiden.

I slutet av den här månaden ska jag gå en del utav utbildningen till doula... spännande... jag har faktiskt redan fått jobberbjudande vilket känns extra roligt! Det är genom samma tjejer hos vilka jag ska hålla kurser i höst.

Själva företagsplanerna har faktiskt legat nere under sommaren då jag inte har hunnit tänka på det på grund utav allt jobbande. Men nu är det åter dags att ta nya tag... det är mycket som ska ordnas!

Håller dessutom på att utforma olika (reklam)brev som ska skickas till olika målgrupper jag tänkt inrikta mig på... såsom socialkontor, bvc och mödravårdscentraler.

Det är riktigt riktigt svårt att formulera sig på ett bra sätt... det får inte bli för långt, det ska väcka intresse, det ska vara enkelt men samtidigt anpassat till det språk de själva använder sig utav när de skriver informationsblad
eller brev.

Jag är lite petig när det gäller sånt...

Nej nu kallar jobbet... vid den här tiden ringer telefonen i ett.

Är faktiskt glad över att jag lyckades skriva ett sånt långt inlägg... bravo mig!


Kommentarer
Postat av: vilsen

HAR SAKNAT DIG!!!!

Varmaste kramar..

2010-09-08 @ 22:00:39
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: En magdansös dagbok

Det stämmer! Ska träffa Therese med. Det är på ett bröllop. Kram

2010-09-09 @ 00:27:15
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: only me

väntar ju troget på nya inlägg =)

vad kul att läsa att planerna på företaget fortfarande är aktuella =)

kram

2010-09-10 @ 09:58:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Only me: Jaa du de lägger jag inte ner så lätt!

Ska faktiskt på businessmöte i en grannstad i nästa vecka... :)

2010-09-10 @ 15:25:54

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0