Solen skiner så underbart...

2010-09-29 @ 12:02:23
... och vissa dagar skiner den extra starkt!

Som idag tex...

Igår hade jag ett missat samtal med ett nummer jag inte kände igen, jag ringer inte upp utan väntar istället på att de ringer igen. Jag menar vill de mig något så ringer de ju igen... annars kanske det bara var en felringning!

Ingen ringde igen! Alltså antar jag att det är en felringning...

Idag har jag fått mail... den som ringde mig igår var ingen mindre än läraren på Doulautbildningen. Hon undrade om jag kunde ge en kurs hos dem på Födelsehuset...

Hon som skulle ha gett kursen har tydligen fått förhinder... jag har knappt börjat än och jobben söker upp mig!
Jag ler...

Så redan på måndag ska jag hålla kurs...

Nu ska jag ut i den riktiga solen med barnen!

Kommentarer
Postat av: vilsen

Men GRATTIS vännen!!! Vad glad jag blir! :)

Du kommer klara det galant också. !

Varmaste kramar till DIG!

2010-09-29 @ 16:20:43
URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
Postat av: only me

grattis vad roligt =)



bs

nej det gör hon inte. även om jag vet att hon är arg på mig för många saker för att hon inte har nåt annat sätt att få ut ilskan på...

nej det är soc som efter sista utredningen kommit på att jag inte är tillräcklig konsekvent och stark i min mammaroll när det gäller mellandottern.

så nu ska jag gå o prata på ett ställe som heter mammapunkten för att bättre kunna ta hand om dottern o när jag kan det så ska den insatsen upphöra. dock har de inom parentes skrivit att det ahde varit bra om dottern velat prata med någon för att få hjälp med bla sin dåliga självkänsla men annars ska det hänga på mig att hon ska må bättre.



kram

2010-09-30 @ 23:09:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Ingela

Tittar in och säger grattis till uppdraget! det kommer säkert gå utmärkt! :)



Kram på dig!

2010-10-10 @ 22:46:58
URL: http://trebarnslandet.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0