Smart shopping är kul!

2008-11-13 @ 15:29:18

Yeeeees! Idag har jag shoppat...

Har äntligen fått mina efterlängtade pengar från a-kassan... men inte den enorma summa jag hade väntat mig!
Men det bästa är att jag ska få mer redan nästa vecka... muahahaha!

Idag har jag smartshoppat... det betyder att man först spanar in en massa saker man vill ha, sen så har man koll på dem och bevakar dem noga i butiken... plötsligt blir det rea! Och har man tur så blir det rea på rean... och den turen hade jag idag!

De plagg som egentligen skulle ha kostat mig 1878:- kostade mig idag endast 680 riksdaler... visst var det ett bra köp?

Hela 14 plagg för den summan och inga dåliga saker heller, en väst med pälskrage till Prinsessan, 4 "tjocktröjor", 3 t-shirtar, 3 par byxor till Bebben, 2 paket med 3 par strumpor i vardera och sist men inte minst en tröja till mamma också.

Blev en tur till leksaksaffären också... de små måste glädjas ibland... och så har vi ett gäng födelsedagar på gång.

Hade tänkt sätta in lite bilder, men naturligtvis så la kameran av precis när vi började att fota... få se om jag orkar sen när den är laddad igen!


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i t a

Vad roligt !:D Jag vill med shoppa!

2008-11-13 @ 16:06:24
URL: http://nathaalita.blogg.se/
Postat av: Baby M

Du har då is i magen du.. jag är såndär otålig människa som inte vågar vänta på rean. Tror alltid att det jag vill ha ska försvinna innan!



Vilket kap du gjorde vännen!



Kram

2008-11-15 @ 03:02:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26728
Postat av: nela

a dom är jättesöta och jättefina på. jag älskar barnavdelningen! :) tråkigt att inte ha råd, men hon fick iaf en väst med pälskrage? visst är de gött med "smarta köp"? :) kramar i massor

2008-11-15 @ 13:21:00
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Mimia

Nej jag har nog inte is i magen, men ofta så hinner jag hitta något annat jag vill köpa istället så jag blir inte så ledsen om jag skulle missa något! Tycker det finns så himla mycket till barnen, det är värre till en själv!

2008-11-15 @ 13:25:44
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0