Prinsen

2009-04-18 @ 01:43:57

    

Prinsen är min förstfödde... min stjärnöga!

Han är en lugn, pålitlig och underbar kille... han är en sån där som kan en massa saker... en allt i allo, allt han tar sig för blir oftast bra!

Han har varit ett stort stöd för mig under alla år... honom kan man lita på!  Han är ett perfekt ämne för brandkår eller annan räddningstjänst... lugn och stabil!

    


Prinsen och jag är väldigt lika på något sätt... det kanske beror på att vi är äldsta barnet båda två och att vi båda har fått ta ansvar och hjälpa till tidigt. Vi har lite samma drömmar... vi vill båda hoppa fallskärm, vi gillar inredning och att fixa saker.

Han gillar däremot inte att vara med på bild... därför finns det inte så många bilder på honom. Och han gillar inte att jag skriver om honom så det får vara så här kort.

Han är i alla fall en alla tiders kille...

   


Kommentarer
Postat av: Anna

Han var fin att titta på dessutom. :)

2009-06-11 @ 09:07:39
URL: http://alterica.blogg.se/
Postat av: Patte

JA!



2009-06-11 @ 22:47:04

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0