Smide

2009-04-23 @ 18:43:47
Jag är ett stort fan utav smide... det är nästan så att jag blir helt förtrollad av det! Jag tycker det är så vackert... dessa snirkliga former man kan få fram!

    

Dessa lyktor finns att köpa i en webshop ... som jag naturligtvis har glömt namnet på just precis nu... och jag tycker att de är jättefina och stämningsfulla.

Jag har en förkärlek för marmor (golv), mörkt trä, textilier i varma och glada färger, keramik (bland annat kakelplattor och mosaik), stora gröna växter och ... så då smide!
Det är lite av en medelhavskänsla i allt detta... kanske har jag levt bland dessa saker i något tidigare liv... vad vet jag?

    


Det ni ser här nedan är en väggdekoration, som man brukar sätta antingen uppe på köksfläkten ovanför spisen(i serien Two and a half men har de en där),  vid matplatsen eller ovanför öppna spisen... har jag också sett dem placerade...


    

En pall i smide från en Marockansk webshop... "guess what" ... jag har glömt namnet på den också! Det är illa...


    

Smidesmöbler och andra inredningsdetaljer i smide kommer ni att få se mer av här hos mig...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0