Tänka eller bara vräka på?

2009-04-07 @ 17:44:58
Jag är sån att jag ofta tänker på vad jag skriver i bloggen och hur jag skriver det... ibland får jag en sån lust att bara skriva på precis det som jag känner för... men jag är för feg måste jag medge! Det är därför det blir så tråkigt och stelt tror jag. När jag bloggade på AB och var mer anonym, då skrev jag lite mer som jag kände... och brydde mig inte lika mycket.

Tror att min blogg skulle bli lite mer elak och vulgär om jag vräkte på som vanligt... jag menar om jag verkligen blottade mig och skrev på ett ännu mer personligt plan. Kanske skulle bloggen bli roligare också... jag vet inte!

Jag älskar att läsa bloggar där bloggaren verkligen blottar sitt "riktiga jag"... de som skriver naturligt och skiter i vad andra tycker och tänker... sådana bloggar är helt underbara och man blir så glad av att läsa dem.

Tummen upp för modiga bloggare!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej!

Tack vad gullig du är!Kul att du har 8barn som vi!

Kommer titta in här ofta med,jättefina barn och intressant läsning!



kram

2009-04-07 @ 21:21:30
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0