Vitt och lantlig romantik

2009-04-18 @ 23:09:53
Det finns en mängd bloggare som skriver och visar bilder på just det temat...

Jag tycker det är väldigt vackert men inser att jag själv aldrig skulle kunna ha det så... det vita skulle inte få vara vitt särskilt länge!

Och sen så skulle jag nog sakna färger... jag är en färgmänniska! Varma färger värmer mitt hjärta och gör mig glad...

Flickornas rum går visserligen i vitt... alla möblerna är vitmålade med detaljer i vitt smide. Den här mamman är väldigt svag för just smide! Fast sen så har de textilier och ljuslyktor i turkos...

Divan är däremot en sån person som gillar det vita och den stil  som är så populär just  nu. Det ska bli så spännande att se vad hon gör av sitt nya boende.

    

    

           

    

(Bilderna är lånade från Lilja.living och Nordljus.home)


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0