Julstämning...

2009-12-12 @ 13:03:00
... igår hade då "Julstaden" sin premiär! Ljusspelet på Götaplatsen är igång... den lilla julmarknaden vid Bältesspännarparken är uppbyggd och igång.

Ska försöka få barnen att möta mig i stan någon dag efter jobbet så att vi kan ta oss en liten stadspromenad och titta på allt det juliga.

Barnen brukar ju älska NK:s julskyltning...

Idag blir det om en stund pepparkaks- och lussebullsbak för hela slanten. Vi väntar bara på att lill Fan och Prinsessan ska komma in från sina utelekar, och att Värstinnan ska vakna (sover som en häst) och så måste jag bara snabbt kila ut och köpa mera socker och smör...

Hm... det kanske dröjer längre än en liten stund... inser jag nu! :)

Det kanske blir lite bilder senare... om inte mamman glömmer av kameran!


Jag väntar förresten på snö... läste i Metro igår att nu ska det bli vinterväder... t.o.m i Göteborg och Malmö kunde vi vänta oss SNÖ...

Bring it on bara....

Kommentarer
Postat av: ILdiko

jag har bara tre ord till dig ... Jag älskar dig ....

2009-12-15 @ 00:22:44

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0