Dagen

2009-02-16 @ 19:58:10
Det har varit en behaglig dag... de få timmar jag får vara för mig själv utanför hemmets väggar är som värsta terapin och hälsokuren. Jag behöver inte åka på spa för att slappna av och må bra... för mig räcker det att åka iväg i min ensamhet ett par timmar, så är jag som ny sen.

Intervjun gick bra och det var inte ett dugg nervöst! Jag får besked antingen den här veckan eller senast i slutet av nästa vecka...

Jobbet verkar vara precis det jag söker... så nu håller jag tummarna extra hårt!

Men hur gör jag nu med det andra jobbet? Den rekryteraren skulle ju återkomma nu i veckan... tänk om jag får komma dit på intervju och de bestämmer sig före de andra. Hur ska jag då välja? Tänk om jag tackar nej till det ena och sen inte får det andra heller...

Hi hi det är alltid något som bekymrar en...

Nu ska jag ner till tvättstugan för att hämta upp dagens andra skörd av tvätt... hade en tvättid i morse och sen bokade jag en till på eftermiddagen... men faktiskt så finns det fortfarande tvätt kvar! Det tar aldrig slut...

Funderar på att åka till Borås med småbarnen i helgen... det är lockande... vi behöver en lite längre utflykt. Längtar efter min bästis! Och i Borås har vi ju Knalleland... shopping som lockar!

Kommentarer
Postat av: Anna Book

Hej, ja visst är du för gulliga när dom blir glada för såååå lite. Det är underbart.



Det var ett bra tips jag får spela in honom på mobilen så får han själv höra, hahahaha ;)

Hoppas du får en fortsatt underbar vecka!!!

Kram Anna B.

2009-02-17 @ 08:47:18
URL: http://www.annabook.nu
Postat av: Anna Book

Ojojojoj, nu blev det lite ordförväxling hahaha.

Du är förvisso också gullig ;)



MEN jag skulle skriva - DET är för gulligt när dom blir......osv



Ibland har man för bråttom, vi hörs / Anna.

2009-02-17 @ 08:51:41
URL: http://www.annabook.nu

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0