En sjuk Bebbe

2009-02-02 @ 22:28:41
Bebben mår inte bra... han har feber och har kräkts två gånger. Vet inte om han har magsjuka eller om han kräktes för att temperaturen blev för hög... en del barn gör ju det när febern stiger. Han har inte varit sjuk så många gånger än att jag vet hur han reagerar...

Idag har jag varit inne en snabbis i Göteborg. Jag bor så nära och ändå åker jag aldrig in. Betyder nog att jag har allt jag behöver här hemma eller så är det  bara så att storstan inte tilltalar mig.

Jag åkte inte in för något speciellt... maken ville att vi skulle träffas och ta en fika i lugn och ro utan barn, Värstinnan var barnvakt!

Väl hemma igen tog vi en sväng till Ica... Värstinnan behövde en ny anteckningsbok där hon kan skriva ner älsklingens alla sms. Snuttigt! Vi hittade en söt bok åt henne... och jag hittade en bok som jag också köpte. Har faktiskt köpt fem nya böcker de sista två veckorna.

Jag är en riktig periodare vad gäller böcker... jag älskar att läsa, men det finns tider då jag absolut inte hinner... eller så är det som nu... jag läser i flera på en gång!

Hihi... det blev ett riktigt vardagsinlägg det här... nu ska jag dricka en kopp chai te... Värstinnan och grannflickan har lyxat till det i badrummet, de har tända ljus, skumbad, dricka och exotiska frukter... och så ligger de därinne och sjunger! Stackars grannar, det är ju så lyhört just i badrummet... i alla fall här! Det ekar...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0