Happy Valentine

2009-02-14 @ 13:08:34
I år har jag bestämt mig för att ha två kategorier Valentine, den traditionella och den bitchiga... sen är det bara för DIG att välja villken kategori du tillhör eller vilken slags hälsning du föredrar.

För mig är varje dag ett hjärtats dag... fast det är kul att Alla Hjärtans Dag finns för då kan man hitta på något extra just den här dagen.

Idag blir det extra god mat lagad med "extra kärlek" och naturligtvis en hjärta-dessert... vad exakt det blir det har jag inte klurat ut ännu!

HAPPY VALENTINE alla ni som gillar den här typen av skor...

       

Och till er andra... lite mer traditionella alla hjärtansdags firare... mina änglar, mina raringar...
         

Hoppas att ni får en alldeles helt underbar dag... glöm inte att det är du... ja just du... som gör ditt liv... kärleken finns där överallt det är bara att fånga den... det behöver inte vara en äkta hälft,pojkvän eller flickvän, det kan vara vem som helst... ingen är helt ensam det finns alltid någon man kan fira med. Vänskap är också en slags kärlek!

Kommentarer
Postat av: only me

ha en underbar alla hjärtans dag du också =)



kram

2009-02-14 @ 13:30:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Therese

En stor kram till dig på alla hjärtans dag!!!! :)

2009-02-14 @ 18:29:45
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0