Imorgon...

2009-02-12 @ 23:13:09
... ska vi gå på museum!

Jag och småbarnen och så ska grannflickan och hennes lillasyster följa med. Det blir spännande!

Nu har barnen varit hemma och inne nästan hela sportlovet... förkylda och febriga... så vi tänkte att vi i alla fall måste göra en gemensam aktivitet.

Idag har lill Fan varit och badat på badhuset med sin kompisar och en mamma, och Prinsessan var och åkte skridskor med sin kompis och hennes pappa.

Mamma har rensat lite i bokhyllan och vitrinskåpet, konstigt men det hamnar en massa saker i vitrinskåpet som inte ska vara där såsom... cd-skivor, telefonkort, örhängen,viktiga kvitton, engångskameror samt en del andra småsaker! Jag kan bara muttra lite och skaka på huvudet!

Tänkte att jag skulle piffa upp lite i vardagsrummet den här helgen... ska köpa lite nya attiraljer tänkte jag. En ny matta, nya kuddar och gardiner och lite nya ljuslyktor... omväxling förnöjer!

Idag kändes det som vår... solen sken varmt in genom köksfönstret när grannflickan och jag satt där och drack cappucino och citronte.

Nu ska jag plocka fram kläder till barnen och förbereda inför morgondagen...

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Hoppas att ni får en riktigt mysig dag tillsammans! :-)

Postat av: Helena

Tack =)

2009-02-13 @ 08:12:10
URL: http://heleniitaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0