Maken har det bra han

2009-02-18 @ 13:51:39
Fick ett sms igår kväll där det stod att han måste vänta minst 9 dagar till på det visum han väntar på...

Bra för honom... längre tid med familjen i jordanien... från början hade han ju bara tänkt stanna där i två tre dagar.

Dåligt för mig och barnen som inte har en aning om när han kommer hem igen... 


Men ,men... vi är ganska så duktiga på att klara oss utan honom så det går nog vägen den här gången också!

Just nu är jag sur... för tanten som skulle tvätta efter mig slängde ut min våta tvätt i en korg, det skulle gå tio minuter in på hennes tvättid nämligen... och så är jag sur på Divan som snackade i telefon med sin älskling istället för att sköta tvätten som hon borde ha gjort, då hade den nämligen blivit klar innan tantens tid började.

Så nu står där en tvättvagn därnere full av vattendrypande påslakan och kuddar... hela tvättstugan är våt, men det får faktiskt tanten torka upp själv. Jag tänker då rakt inte göra det!

Idag har jag också sökt DRÖMJOBBET... som jag har väntat på att få se just en sån här annons! Jag blev eld och lågor och skickade genast in en ansökan.

Varför är det så att då man nästan tror att man redan har fått ett jobb så hittar man det man verkligen vill och drömmer om? Ska jag i så fall tacka nej till det andra om jag får det för att vänta och se hur det går med detta? Jag gillar båda jobben och skulle verkligen vilja jobba på båda ställena... men det jag hittade idag är VERKLIGEN helt rätt och det som jag har önskat att jobba med i många år.

Svåra saker det här... för en virrig liten  mamma!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe tack ska du ha... Jo jag älskar mitt hår. Man känner sig annorluda och det gillar jag.

Maryam Fares har jättefint hår ja..hehe

2009-02-18 @ 19:50:06
URL: http://heleniitaa.blogg.se/
Postat av: only me

hoppas verkligen att du får positiv respons på det jobbet då =)



hehe jag är helt övertygad om att ni klarar er utan maken även om det kan vara tråkigt att sakna honom =)

2009-02-19 @ 10:07:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0