Stadsparksbadet i Borås

2009-02-23 @ 00:17:50
Vi har ju tillbringat en alldeles underbar helg i Borås hos vänner och det absolut bästa enligt barnen var ju förstås när vi var och badade i Stadsparksbadet.

    

Min kamera är ju ute på vift... men som tur var så tog väninnan med sin kamera till badet så att vi kunde föreviga den trevliga dagen. Lill Prinsessan var lite skraj och försiktig till en början men sen var det bara lek...
Tycker om den här bilden, den ser lite suddig ut men det var bara för att linsen på kameran immade igen utav värmen som var där inne...

     

Här sitter de små bästisarna och småpratar... de tittar på barnen som åker rutschkana... i början vågade de inte åka, men sen provade de med att hålla väninnan i handen och då var det ju inte så farligt. Hux flux så åkte de själva!

     

Lill Fan och Prinsessan öste på för fullt... här tävlar de om vem som kan paddla sig fram snabbast. Roligast var det när vågmaskinen var på!

     

De större barnen var så duktiga och lekte även med de små som ju var lite försiktigare...

     

Bebben gillade inte alls att bada i badhus... kanske var det för att han fick vara "flicka" för dagen!
Elaka mamman hittade inte Bebbens badbyxor... men väninnan hade en baddräkt som passade honom perfekt.
Men även Bebben glömde sen av sin rädsla och gick på upptäcksfärd... här spanar han in en stor tjej i bikini!

      

Efter badet var alla superhungriga... vi åt god middag, kycklinggryta med ris och sen pannkakor!
Alla barnen var så trötta och somnade tidigt på kvällen. Vi vuxna fick en lugn kväll... med film och gottgott!

Tack igen älskling... det var hur mysigt som helst! Snart kommer jag igen... och då ska jag flyga segelflyg med din man! Det har han lovat mig... men då tar jag nog bara Prinsen med mig! Puszi

Kommentarer
Postat av: only me

låter som ni hade en trevlig helg =)

är skönt att komma hemifrån lite...

2009-02-23 @ 10:31:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0