Är det fel...

2009-01-23 @ 19:10:30
... att vilja försvinna från jordens yta ett tag! Att bara dra sig undan och resa bort någonstans... långt bort från hem och barn och allt det vardagliga.

Känner att det är något jag  verkligen skulle behöva göra. Att bara vara ensam och inte tänka en endaste tanke på mitt vardagsliv.

Men det är kanske inte något en mamma gör... bara så där!

                          

Att bara få vara, att få känna solens varma strålar mot min hud... att få  sluta ögonen och bara höra fåglar kvittra, känna doften av mimosa...

Kommentarer
Postat av: only me

låter onekligen mycket skönt... bara rymma hemifrån nån vecka eller två ler

fast man kanske har det för bra så man inte vill hem igen hehe skoja

2009-01-23 @ 19:49:44
Postat av: Mimia

Du och jag skulle nog båda två behöva lite ensamtid! Risken är nog att vi skulle sakna våra barn och inte ens klara en vecka...



Hoppas att allt är bra med dig!

2009-01-23 @ 20:19:51
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Singelpappan

Jag tycker absolut att man måste få unna sig det ibland.



Tror inte att du ångrar dig om du tar 48 timmars "time out" från vardagslivet. :-)


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0