Dagarna är så fasligt...

2009-07-07 @ 22:14:23
... långa! I alla fall när man går upp klockan fem på morgonen och inte lägger sig förrän sena natten...

Idag gjorde jag något som jag inte gjort på mycket länge... jag satt på bussen hem från jobber då jag plötsligt kände att jag helt enkelt var tvungen att hoppa av bussen och gå en sväng på Linnégatan samt en liten tur in i Haga.

Mitt hjärta slog volter och jag kände mig så glad... det var så mysigt att återbesöka en massa små butiker som jag inte varit i på länge. Hittade både det ena och andra somjag nu skrivit upp på önskelistan!

Det är så tyst här hemma... ingen som bråkar, gapar eller skriker! Skönt, men samtidigt väldigt tomt. Imorgon när jag slutar jobbet står Prinsen och väntar på mig... vi ska till Borås och hämta barnen. En liten utflykt...

Sitter här i soffan med datorn i knät... två sovande barn har jag här bredvid mig. Lille Bror var alldeles nyss vaken men nu sover han... ska strax lyfta in dem i deras sängar.

Lill Maran och jag skulle mysa idag, men det verkar inte bli så då hon inte har kommit hem ännu. Idag har jag haft en lång och rolig chatstund med min exsvåger inne på facebook... sicken flörtis! Men det var roligt att skriva på spanska... det är inte varje dag det händer!

Ungar vet ni att tio Leo är i Holland och gärna vill träffa er?!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0