Bracy

2009-06-17 @ 08:43:21
... är en nätshop där man säljer i huvudsak armband. Bracy skapades i januari i år och man siktar på att bli Sveriges största nätshop för just armband.

Sanna som startade Bracy skapade det första sortimentet (märket Bracy) alldeles själv men efter hand har sortimentet utökats med nya och kända märken.

Varje månad presenteras en ny "ängel" ... det innebär att en kändis eller en ganska så känd person (inom bloggvärlden) skapar ett eget armband till förmån för någon hjälporganisation. Kul och bra ide!

Bracy står för snygga och unika armband, snabba leveranser och bra priser! Titta in...


          Klicka dig vidare till Bracy.se! 


Jag fick för ett par dagar sen ett erbjudande om att starta ett samarbete med Bracy och eftersom jag tycker att det är jättemodigt av Sanna att ge sig på en sån här sak... så ska jag absolut prova att samarbeta ett tag.

Jag har tittat igenom sortimentet och har faktiskt hittat flera stycken armband som jag skulle kunna tänka mig att köpa... och jag är säker på att mina döttrar skulle gilla en massa där...

Jag har fått en rabattkod av Sanna som jag kan använda för att få 10% rabatt om jag vill handla något hos Bracy... och den får jag gärna dela med mig av. Så här kommer den... rabattkod: BRACY




(Jag vet att det är många läsare som blir irriterade över reklam och liknande... men jag hoppas att ni mina läsare har överseende med mitt lilla experiment... Annars får ni gärna kommentera och låta mig ta del av era synpunkter!)


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj så fina armband. Jag skulle vilja ha det där som heter pearl. Svart armband med texten courage. Supersött!! :)

2009-06-17 @ 17:28:55
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0