Sånt här gillar jag...

2009-06-18 @ 20:58:45
Ett sånt underbart medelhavssovrum...

    

Det mörka trät och smidet får mitt vill-ha-hjärta att smälta... stora gröna växter och terrakottafärgade sängkläder, så naturnära på något sätt...

Det sirliga smidesmönstret...

Nedan ett spanskt kök... som också får mitt blod att pulsera!

    


Tycker att kaklet är så fint... men jag undrar hur hygieniskt det är med fogarna?

Jag älskar såna här handmålade tallrikar... det är typ den enda souvenir jag köper om jag reser någonstans.

         


Om vi sen hoppar över till mitt toscanska lantkök så skulle ja kunna tänka mig att ha en sån här...


    


Och tänk vad tjusigt med ett citronstilleben i badrummet...


    

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh gud det där sovrummet är ju fantastiskt!!! Gud så vackert och mysigt! Önskar mitt sovrum ser ut så. Mitt är så trist!! Ska fixa till det så fort jag har pengar. Just nu går det i vitt...vita möbler, vita väggar, vita gardiner och brunt överkast med vita kuddar på! Usch!! Jag vill ha det mer orientaliskt. Ska skaffa lila gardiner, lila överkast och massa färgglada kuddar och lyktor! Ser framför mig precis hur jag vill ha det :)



Ja det där med mailen är så jobbigt! Har hållt på ett par veckor nu och det stressar mig otroligt mycket! Byter lösenord hela tiden och väljer mer och mer avancerade lösenord!



Misstänker att det kan vara ett gammalt ex eftersom jag fått tomma mail från honom vid konstiga tider på nätterna. Orkar inte med att han ska trakasssera mig igen!!! Hoppas bara han ska tröttna snart om han inte får ngn reaktion. Men det är stressande som bara den!



Ja Diva är så fin, men hon är himla bjäbbig nu. Misstänker att hon är dålig igen. Hon är blek i slemhinnorna och tröttare än vanligt. Ska ge henne leverpastej en vecka och om hon inte blir bättre blir det veterinär igen....



Kram

2009-06-18 @ 22:14:44
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Underbara bilder:) Sådant kök skulle man ha!!

2009-06-19 @ 09:26:11
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0