Ute skiner solen...

2009-06-22 @ 14:06:53
... och inne ringer telefonen!

Sitter på jobbet och har precis haft lunch... så är ganska så mätt i magen nu. Har en fruktansvärd huvudvärk men det får gå ändå...

Har hittat ett par fläderträd som jag ska undersöka närmare... vet inte om det var äkta fläder eller den giftiga. Vill ju så gärna göra lite saft... men absolut inte förgifta någon! Mua ha ha!

Idag ska jag få träffa min kollega, som precis kommit hem från semestern i Marocko i alla fall en liten stund... jag slutar nämligen strax efter att hon börjar. Ska bli spännande och se om jag får mina teglas nu eller senare när hennes föräldrar kommer hem...

Längtar efter mina små goseungar!



Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0