Vaknade till strålande sol...

2009-06-14 @ 07:59:16
... men nu tycks den ha försvunnit!

Det var ganska så skönt ute i går kväll... jag, Värstinnan och Grannflickan satt på balkongen till ungefär halv två på natten. Det var jättemysigt med ljuslykta på bordet!

De är för tokiga de små tjejerna! Vi skrattade så att tårarna sprutade...

Den här helgen har varken Prinsen, Divan eller lill Maran dykt upp... hitills! Vet att pappans sambo hade fest igår som ungdomarna var med på...

Det blev inget östhjälpen igår eftersom jag kom på att de brukar stänga verksamheten i samband med skollov. Så vill jag ta mig en titt på lite second hand saker får jag tyvärr åka in till stan.

Undrar vad dagen bjuder på idag?

Kommentarer
Postat av: only me

hopaps du haft en bra söndag fast den började långsamt ler



låter som ni hade en mysig kväll på balkongen =)



tråkigt med gubben... jo jag kan gissa vart han gjorde av dem... att du orkar måste ju vara lite frustrerande för dig oxå när det e som det är...



kram

2009-06-14 @ 15:53:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0