Varför är alltid söndagar så långsamma?

2009-06-14 @ 10:36:35
Det händer ingenting...

Värstinnan och Grannflickan sover fortfarande... alla småbarnen utan lille Bror är redan ute och leker. Mannen sover och jag sitter här och undrar vad jag ska hitta på... finns ju egentligen massor att göra men jag orkar inte.

Jag gillar inte söndagar riktigt...

Är uttråkad... vill att det ska hända något!


Kanske en kopp kaffe kan muntra upp mig lite...



(Hoppas Prinsen håller ord och dyker upp sen... då blir jag glad i alla fall!)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hoppas att kaffet gjorde så att dagen blev helt underbar :)

2009-06-14 @ 17:55:59
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Visst kan söndagar kännas lite sega, speciellt innan dagen kommit igång.

Hoppas att din dag blev roligare efterhand...

:-)

2009-06-14 @ 21:28:11
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0