En tupplur

2009-03-12 @ 19:15:40
Idag slutade jag redan vid tolv... jag snabbade mig hem för att hinna hem innan det var dags för Bebben att sova middag.
Jag hade tur... han var fortfarande vaken när jag kom.

Vi somnade strax och den här trötta alldeles utmattade mamman som sovit jättedåligt de senaste nätterna sov ända till klockan halv sex. Jag måste ha varit redigt trött!

I morgon är jag ledig... för handledaren på utbildningen hade bokat in sig för arbete på söndag och det betyder att vi, hennes två elever också måste arbeta då. Det betyder inte att vi måste jobba helg sen utan man väljer själv.

Utbildningen ska ju vara i tre veckor... men vår handledare har sedan i måndags låtit oss arbeta själva... det är bra, hon tycker tydligen att vi är duktiga elever. Igår fick vi beröm av chefen för att vi redan skötte oss själva. Hi hi... då  blir man lite stolt! Den andra gruppen, vi är nämligen fyra stycken nya och två i varje grupp... har inte ens fått lov att svara i telefonen ännu.

Det är lite pirrigt och nervöst för man måste arbeta snabbt som sjutton i takt med att kunden pratar och datasystemet är inte riktigt helt lätt.

Men roligt är det!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0