Mums!

2009-03-22 @ 19:35:12

Idag hade Värstinnan med sig en NY tårta från Almondy's hem...

Den har inte kommit ut på marknaden ännu, men den var underbart god... den klart godaste hitills... tyckte i alla fall vi!

Det är ganska så kul att ha det privilegiet att få provsmaka goda tårtor innan de ens har kommit ut i affären.

Det tackar vi hennes lilla gulliga svärmor för!



Annars har dagen varit lugn och ganska så tråkig faktiskt...


Häromdagen hittade jag en mycket gammal vän på Facebook, Gianni... en vacker (på den tiden) ung italienare som jag träffade på stranden i Nice 1986. Vi är vänner på Facebook nu...  och har skrivit en massa idag. På italienska... gud vad rostig jag var...

Hihi... han tycker att jag ser ut precis som då... och jag tycker att han ser ut som en gammal gubbe! Sorry! Han var den förste som jag var riktigt kär i och den förste som jag kysste...

Kul att minnas lite!


Kommentarer
Postat av: Bella Bruden

Hej



Åh så gott och vad roligt det måste vara att få provsmaka så där bara...;)

2009-03-23 @ 00:28:52
URL: http://bellanatt.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0