Puh... och en suck av lättnad!

2009-03-03 @ 15:48:13
Mötet med rektorn var inte vad jag väntade mig...
Trodde att han ställt till det ordentligt den lille busen, men det var typ bara en uppföljning av tidigare möten.

Nu ska vi äta pizza...

Hinner inte laga riktig mat idag, för nu förbereds det för fullt för mammans nya jobb på heltid... för mamman måste ju fixa så att allt fungerar så smidigt som möjligt för alla inblandade parter...

Ett litet dilemma bara... och det är att dagis inte har öppet så tidigt på morgonen som jag skulle behöva... en del morgnar måste jag nämligen åka hemifrån redan klockan kvart över 5 på morgonen.

Får se hur vi ska lösa det...

Dammsugaren har lagt av... precis när man behöver den som bäst... funderar på att gå ner till ica och köpa en ny. Undrar om de har någon som är bra?!

Den som har lagt av nu efter halvlång och trogen tjänst kostade multum och var en present från föräldraskapet... har inte riktigt råd att införskaffa en i samma liga.

Bara den suger så får man väl vara glad... ;)

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0