Så trött...

2009-03-20 @ 21:27:23

Det blir inte mycket skrivet i dessa dagar!

Kommer hem sent på eftermiddagen och då är det massor som ska göras... som jag inte ens orkar egentligen!
Ingen gör något för att hjälpa...

De senaste dagarna har jag dessutom börjat väldigt tidigt på morgonen... har fått gå upp redan vid fyra för att hinna till jobbet i tid!

Men det är jättekul! Jag trivs verkligen och mår jättebra där...

Utbildningen skulle ju vara i tre veckor och idag skulle ha varit sista dagen... men vi var så duktiga så vi har redan jobbat en hel vecka själva.

Nu ska jag sova... har en dunderförkylning och har nästan tappat rösten... tror det är för att jag pratar så mycket i telefon på jobbet... samma fraser om och om igen... stämbanden i samma läge hela tiden... de har nog träningsvärk... stackarna!

Kanske har jag ork att skriva lite mer i morgon... natti natti!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0