Fick en rapport...

2009-05-31 @ 09:22:39
... av Värstinnan sent igår kväll om hur deras ettårsdag varit!

Hon ringde mig och var strålande glad, hon berättade ivrigt om hur dagen avlöpt och i bakgrunden kunde jag höra the Man lika ivrig fylla i med de detaljer hon glömde...

De var på hotellrummet och hade precis öppnat sin champagne... de hade sin laptop med sig, så Värstinnan bad mig att logga in på msn... hihi... sen visade de mig hotellrummet genom webkameran...

Det måste ha varit väldigt spännande för dem... unga, kära och glada... ett år har gått och de ville fira det romantiskt på  hotell. De hade dessutom varit ute och ätit, varit på Liseberg där de bland annat tagit ett sånt där fint fotografi, där de klätt ut sig till Bonnie & Clyde... ( Värstinnan tyckte det var kul när jag kallade dem för B&C när jag såg deras nyårsbild)

De var så söta...

Värstinnan är allt en riktig mammagris...

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha det är ett gammalt uttryck som alltid stod i slutet på de tecknade filmer som visades på danska tv-kanalen när jag var liten. Vet inte varför jag skriev det, det bara ploppade upp i huvudet :)

2009-05-31 @ 14:27:20
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Judith

Tack för din titt in hos mig och du är så klart varmt välkommen åter.

Så vackra barn du har....men 8 st! Ojoj....

:-)



Önskar dig en underbar dag.

/Judith

2009-05-31 @ 16:57:28
URL: http://judith45.blogspot.com
Postat av: Therese

Åh så söt du är, det vill jag gärna ha! Jag har bytt lösen men mailar det nya till dig!

Världens största kram till dig på mors dag!

2009-05-31 @ 17:12:25
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0