Här pågår bull...

2009-05-15 @ 18:14:24

... och brödbak just nu! Måste ha lite gott att muta ungarna med, det är inte ofta det blir bull- eller kakbak...

Det får bli kvällens mys! Saft och bulle eller kanske mjölk och bulle...

Divan var här på snabbvisit idag... som vanligt på lite dåligt och ilsket humör... men den här gången var det för min "horblogg" som hon kallar den. Tydligen är det folk som känner henne lite som läser här och sen berättar för henne att de läst det och det i min blogg.

Hon som inte bloggar själv längre tycker för övrigt att alla som bloggar borde skaffa sig ett liv... istället för att sitta framför datorn och blogga!

Det var ord och inga visor... så nu funderar jag skarpt på att sluta blogga eller lägga om hela strukturen på bloggen.
En knivig fråga... för jag tycker ju att det är kul!

Till hösten har jag bloggat i tre år... den första bloggen var mer anonym, men där hade jag väldigt mycket mer besökare... här är det bara en liten skara som läser och därför har jag varit lite mer öppen med bilder och så...

Men nu vet jag inte...

Dags att baka ut bullarna!


Kommentarer
Postat av: only me

låter mysigt med lite bullbak en fre kväll =)

själv blev man lämnad ensam ikväll ja förutom minstingen som sover nu...

men jag klagar inte alltför mkt på det :p

2009-05-15 @ 20:43:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: only me

hmm glömde ju skriva att du visst ska fortsätta att blogga som du vill... är ju inte hon som bestämmer =) fast vill inte hon nämnas så får du väl utesluta henne helt i texterna annars tycker jag visst du ska få skriva vad du vill... kan inte direkt påstå att det är speciellt uttömmande detaljer om det privata heller här på bloggen så.

2009-05-15 @ 20:45:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: emman

Jag tycker din blogg är alldeles underbar. Du skriver bara mysiga och intressanta inlägg :) och inget är för personligt tycker jag..

mysigt med alla bilder och minnen du delger :)



Fortsätt blogga! :D

2009-05-15 @ 22:37:47

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0