En smygtitt...

2009-10-05 @ 17:38:28
... i min hall!

Inte riktigt klart än... måste ju fixa skoskåpet, tamburmajoren och bilderna till väggen. Men vi kan ju tjuvkika lite...



Man får i alla fall ett litet hum om färgerna...

Väggarna var gula innan jag målade dem ljusgråa, ljusstakarna var i mörkt trä och byrån var i furu...

Det fina äpplet har jag köpt i min favoritaffär Di Moda... väldigt naturtroget! Så mycket att det redan har fått bitmärken... en liten liten man som trodde att det gick att äta det.

Kommer mera senare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga ljustakar, vart har du köpt dom någonstans?

2009-10-06 @ 11:09:12
URL: http://systnjurar.blogspot.com/
Postat av: Mimia

Monica: Dem köpte jag för säkert minst 7-8 år sen, tror att jag beställde dem från Ellos, men de var ju mörkbruna. Jag målade om dem i våras och så har de stått på balkongen hela sommaren och varit mysfaktor! :)

2009-10-06 @ 11:38:50

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0