God Söndag på er!

2009-10-04 @ 10:22:37
Sitter här och väntar på att klockan ska bli 11... då öppnar köpcentret och jag ska dit för att köpa några småsaker som jag behöver.

Lill Fan är och dansar och Prinsessan gick med honom eftersom han var med henne igår. Det är så roligt att höra hur de kommenterar varandra och talar om för varandra att du gjorde så och så... det såg coolt ut, vad duktig du var osv.

Satt uppe länge i natt och provade på lite webdesign... så kul! Önskar att jag snabbt kunde lära mig mycket mer...
men det kommer väl så småningom, övning ger ju som sagt färdighet!

Solen strålar utanför fönstret...


Kommentarer
Postat av: Frida

Dina ungar är så underbara hihi<33

Och jag kan hålla med dig om att vi borde göra det tillsammans hehe vad sägs om nästa helgtänker efter (a) ha en underbar söndag / Frida P.S det i slutet utav videon var verkligen vackert :D

2009-10-04 @ 16:04:53
URL: http://fmlthf.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0