Prata, prata, prata...

2009-10-03 @ 11:10:26
Har precis avslutat ett jättelångt samtal med Divan... åh vad jag älskar att prata i telefon med tjejerna.

Divan ringer alltid mig innan hon ens har hunnit vakna ordentligt. Och oftast så missar jag hennes samtal för jag har inte ringsignalen på på morgonen. Sen när jag upptäcker att hon ringt och ringer tillbaka då sover hon...

Det är alltid samma grej...

Så varje gång jag pratar i telefon med Divan låter hon som en kratta...

Damen... jag tycker att du ska göra det du sa... köp en duk och färg och ställ dig och måla! På det sättet kan du få ur dig en del ur systemet... både ilska, glädje och frustration.

Love u min blomma!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0