Det är kolsvart ute...

2009-09-24 @ 20:26:21
... buhu... vet inte om jag vågar gå hem från jobbet!

På hemorten är jag inte rädd för att gå ut på kvällen, men HÄR... hu! Men det är väl bara för att man inte känner till området så bra.

Försökte få Prinsen att komma och hämta mig men han skulle åka räkbåten med jobbet idag.

Idag har jag gjort business... har handlat på blocket för första gången i mitt liv. Jag har köpt två stora byråer som ska målas vita, en till hallen och en till tjejernas rum... Nu ska här grejas och pysslas förstår ni! Hösten är kommen och då bygger vi bo! Gamla grejer ska bort och ny(gamla) ska in...

Tjejerna kommer att bli glada för deras är lite speciell...romantisk... och kommer att bli en fin Shabby Chic-detalj i deras rum. Vi ska passa på att hämta dem i nästa vecka samtidigt som Prinsens flyttlass går.

Divan skulle till IKEA idag... undrar om hon hittade något fint till sitt lilla bo?

Har så himla ont i ryggen och fötterna... skulle nog inte gått på shoppingrunda med småbarnen förut. Vi köpte nya skor till 3 av barnen. Lill Prinsessan fick lite nya kläder och diadem till håret... Mamma fick ett paket med värktabletter...

Sen hittade jag lite fint till Värstinnan också... men jag vågade inte handla något... så vi ska ta oss en tur tillsammans en annan dag.

I morgon är ännu en skolvecka till ända... tiden går så ofantligt fort, hänger inte med riktigt.

Men det är väl så när man är gammal och grå...





Kommentarer
Postat av: ila

Men halååå - vaddå gammal och grå/kram ila

2009-09-24 @ 22:39:38
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela
Postat av: Lotta

Jag tycker du har så häftiga "namn" på dina barn.

Kul!

Det var ju inget direkt skoj du fick handla till dig själv...

värktabletter.

Stackare!

Kramen

2009-09-25 @ 07:47:37
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0