Första gången...

2009-09-04 @ 13:03:55
... som jag är hemma och sjuk från nya jobbet!

I morse gick jag upp men allt kändes så tungt och jag mådde inte bra alls. Beslöt mig för att stanna hemma...

Sov dessutom jättedåligt i natt!

Känner mig helt orkeslös...

Nu ska jag i alla fall ut och handla lite för pengar jag egentligen inte har råd att göra slut på... men i morgon ska det bli lite kalas för Divan.

Hur det nu ska gå till?

I morgon kommer också älsklingsväninnan från Borås hit... Kul!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du gör alldeles rätt i att hålla dig hemma när du mår kasst! Det är ingen som tackar en när man krashar ihop bara för att man varit duktig!

Kramar om

2009-09-04 @ 16:05:44
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej, jag brukar inte skriva kommentarer men måste bara säga att din blogg är jättefin och roligt att läsa. Det är första gången som jag besökt din blogg, men tror inte att de blir den sista. Tack för att du visar att det finns personer som inte bara sitter och är negativa! Dessutom tycker jag att de bilderna du har i din blogg, tex på dina döttrar är jätte fina och proffsiga, är du själv som tagit dem? Hoppas förkylningen går över. Mvh Kristina

2009-09-04 @ 17:25:15
URL: http://charade.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0