Funderar på...

2009-09-01 @ 08:29:13
... om man skulle ta och skaffa lite fina burkar till köket!

De här är jättefina... lite dyrt kanske... om man vill ha alla. Men fina är de!




För ett litet tag sen hittade jag ett jättefint burkset på blocket... men jag tyckte att det var dyrt. Ångrar mig nu... för när jag jämför med de här burkarna så var det inte dyrt alls...

Kanske ska titta efter om de fortfarande finns kvar...

Anledningen till att jag funderar på att skaffa sådana här burkar är att jag är så trött på att mina "skåpsråttor" ställer till det i skafferiet. Burkarna är svårare att öppna och man hör skramlet om någon är där och försöker öppna dem...

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Jättefina! Önskar de passade in i mitt kök...men nope....blir dyrare att ändra stil på köket asg



kram

2009-09-01 @ 09:31:49
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0