Godmorgon

2009-09-09 @ 08:55:51
Idag har barnen friluftsdag och skulle springa något lopp... naturligtvis var de båda jättesvåra att få upp idag.
Men när de väl var uppe så blev det fart i dem...

Lille Bror och lill Prinsessan har redan hunnit med att bråka om Prinsessans petshop djur... lille Bror älskar att leka med dem och lill Prinsessan tar dem i från honom och gömmer dem. Efter många om och men lyckas han få tillbaka dem... då blänger han på henne och så säger han: "Tack så mycket!"

Jag trodde mer att han skulle klämma ur sig något som: Dumma dig!

Måste göra något åt köket...

Fattar inte hur man kan bygga ett så litet kök i en fyrarumslägenhet... ok... på den tiden husen byggdes var det i och för sig poppis med matsal/matrum. Vet att många av de äldre som bodde i husen förr hade det sovrum som låg närmast köket som matsal. Men det är ändå konstigt för tvåorna och treorna i de här husen har större kök än vad vi har...

Jag behöver ha ett bord som inte är bredare än 70 cm om vi ska kunna sitta i köket och äta tillsammans allihop. Det går nu med med gud vad trångt det blir.

Har letat som en galning efter ett bord som passar... men det finns inte... har börjat fundera på att bygga ett själv! Nu skulle det varit bra att ha den där handymannen som jag önskar mig... han med egen verktygslåda!

Sicka bekymmer en har...

Kommentarer
Postat av: nenne

tack tack:)

2009-09-09 @ 09:07:45
URL: http://neennii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0