Gud vad skönt det är...

2009-09-23 @ 23:59:29
... när alla barnen sover och jag sitter ensam! Inget oljud...

Idag har jag tvättat hela eftermiddagen... och det behövdes verkligen! Det fanns tvätt i mängder...

Emellan turerna till tvättstugan så har jag hjälpt Divan lite med hennes blogg och grannflickan var också här en sväng för att vi skulle greja lite med hennes systers blogg.

Lille Brors jack i läppen läker bra! Och det var ju en väldig tur... hade inte varit så kul att åka tillbaka till sjukhuset för att öppna upp jacket igen för att sy igen det.

Saknar mina stora tjejer... snart är det helg igen och då kommer lill Maran hit. Då ska vi mysa hon och jag!

Nu ska jag faktiskt ta mig en nattmacka... är faktiskt riktigt hungrig... inte bra, men jag kan inte gå och lägga mig med en kurrande mage... då blir det inget sova och så kommer jag att må illa.

Sen blir det raka vägen till sängen...

Kommentarer
Postat av: Micke

Känner igen de där tysta ljudet... Endast när jag är ledig uppstår det eller när jag är ute och fiskar eller fotar...



Tackar för dina varma ord om designen... Kramar om

2009-09-24 @ 07:05:30
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Katarina

Visst är det underbart när man kan mysa med dem, men ack så skönt när alla de små liven sover och man bara kan pusta ut.. vilken frihet

2009-09-24 @ 13:53:22
URL: http://ina73.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0