Mjölk är livet...

2009-09-02 @ 09:06:54
Blev lite målning igår på kvällen efter att barnen lagt sig...

Det är ganska så rogivande att sitta för sig själv och pyssla en stund. Fast jag mådde inte så bra igår, ont överallt och så kändes det som att jag hade lite förhöjd temperatur... ville helst av allt bara krypa i säng och ligga där och läsa boken jag håller på med just nu. Det är "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson... fick låna den av Grannmamman.

Hade tänkt se filmen och då är det alltid bäst att ha läst boken innan... tycker jag i alla fall!

Igår kväll var det föräldramöte i både Prinsessans klass och i lill Fans, men jag mådde helt enkelt för kasst för att orka gå dit... dessutom skulle jag ha fått springa mellan de olika klassrummen och det är så jobbigt. Förstår inte varför alla föräldramöten ska vara precis samma dag och tid.

Här är i alla fall resultatet av målningen...



Någon ska få dricka mjölk ur ett lite finare mjölkglas...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag har gjort tvärtom, såg boken innan. Men en vän sa till mig att boken finns oxå. Så nu ska jag läsa den med

2009-09-02 @ 12:00:35
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: ila

Gud så läckra -har redan börjat göra reklam för dig/måla på/kram kram -PS: 4 månader kvar till jul -perfekta julklappar/kram igen/ila

2009-09-03 @ 23:02:51
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0