Fick en beautiful blogger award utav

2010-04-26 @ 11:49:41
...underbara Vilsen, en av mina käraste bloggvänner! Tack vännen!

    


Instruktion; kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!


Awarden skickas vidare till :

Only me: En av världens bästa mammor skulle jag säga! Tänker aldrig på sig själv... gammal gammal bloggvän och numera också den jag visar mina idéer för!

2barnspappan: Ny bloggvän som jag tittar in hos varje dag... tycker om sättet han skriver på! Lyckan kommer igen...

Soulsister: En av mina idoler! Stark, varm, intelligent och mycket vacker kvinna... har läst hennes blogg i flera år!

Ingela-trebarnslandet: Även hon en underbar mamma... med urgulliga barn! En riktig konstnärinna som målar underbara akvareller... så vackra!

Leslie:En ung tjej som påminner om min ena dotter både till utseende och annat, de har lite samma stil och drömmar. Gillar hennes blogg alot! :)

Dansösen: Ytterligare en av mina idoler! Den här unga kvinnan har en sprudlande energi... här går det undan... det vill jag lova! Tror också att hon har en vilja av stål! En av de bloggar jag bara måste läsa varje dag...
 
Daniel: En härlig pöjk från finnmarken... man vet aldrig vad han hittar på för kul galenskaper! Man blir glad varje gång man tittar in hos honom... Lille Bror älskar hans videos!
 
7 saker om mig...

1. En av mina största drömmar är att få hoppa fallskärm!
 
2. Skulle nog älska att leva som hippie... ha blommor i mitt hår och gå runt barfota! Ta dagen som den kommer... och bara göra vad JAG vill!

3. Jag (och 4 till) har sjungit för mer än 21000 personer i världens största underjordiska kyrka...vi hade inte övat och vi kunde knappt sången vi sjöng... det lät förjävligt! Vi blev ombedda att göra det bara för att vi var den minsta och den enda delegationen från Sverige! Tror att de ångrade sig djupt efteråt...

    
 
4. Vill hela tiden lära mig nya saker... att leva är att lära, man lär så länge man lever!

5. Skulle vilja ha ett par hönor, en tupp och ett gäng kycklingar! Har ni någon gång kollat in hur det går till i en hönsgård? De är smarta...

6. Har aldrig varit iklädd en aftonklänning eller haft håret fint uppsatt... något jag skulle vilja prova i alla fall en gång i mitt liv!

7. Konsumerar mängder av isbitar i perioder...



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Tusen tack! Ska skicka vidare detta efter jobbet! Kram

2010-04-26 @ 12:46:43
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: En dansös dagbok

Hann med det innan jobb =) och du får tillbaka en award från mig KRAM

2010-04-26 @ 13:37:21
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Lesly Valencia

Tack så väldigt mycket :) vad roligt. Blev väldigt nyfiken på din dotter, vem av dem syftade du på, hon har möjligtvis inte en blogg?



roliga "7 saker" Att du aldrig varit "uppklädd"? har du inte varit på bal? Det är verkligen en upplevelse :)



Tack igen! och ha en fin dag!

2010-04-26 @ 15:13:17
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Mimia

Lesly: Jag missade det där med roligt... tänkte bara på att skriva 7 saker om mig själv.



Det är andra tjejen i raddan... jo hon har en blogg men den är låst! :/



Hade typ vanliga kläder på balen... på den tiden var det typ 4 st på hela skolan som hade balklänning.

2010-04-26 @ 17:35:42
Postat av: 2barnspappan

Tack underbar du för den! =)

Hoppas du haft en bra dag. Här har det varit lite jobbigt.

Kram

2010-04-26 @ 21:32:59
URL: http://brevetsomaldrigkomfram.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tack snälla du!!! :)



Vad glad jag blev!



Kramar!

2010-04-26 @ 22:35:36
URL: http://trebarnslandet.se
Postat av: Soulsister

Tusen tack, va glad jag blev!



KRAMISAR

2010-04-27 @ 15:34:26
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0